Întrebări frecvente
Cine poate aplica?
-
Cine poate aplica pentru un credit la Sebo.md?
Ne-ar plăcea să vă vedem în calitate de client. Puteți primi un credit la Sebo.md dacă sunteți cetățean al Repubicii Moldova.
Da – noi deasemenea oferim credite persoanelor în vârsta. Nu uitați să le spuneți bunicilor Dvs. despre noi. -
Ce este necesar pentru primirea unui credit?
Noi nu cerem dovadă de venit, garanți sau garanții suplimentare.
Pentru obținerea creditului, aveți nevoie doar de buletinul de identitate pentru a verifica identitatea dumneavoastră și să îndepliniți actele necesare la compania noastră.
Aplicați online sau la oricare din sucursalele noastre. Clienții noi, după aplicarea online, vor fi rugați să viziteze o sucursală pentru revizuirea finală a datelor.
-
Pot aplica pentru un credit dacă nu am un venit stabil?
Da, puteți!
Creditele noastre sunt concepute pentru dificiturile de numerar pe termen scurt. Deci, chiar dacă nu aveți un venit stabil, putem oferi creditul, verificând în prealabil solvabilitatea Dvs. Cu cât e mai bun comportamentul de plată, cu atât mai mult veți beneficia de oferte avantajoase pe viitor.
-
Am nevoie de vreo garanție pentru a obține un credit?
Nu, nu solicităm nicio garanție sau gaj. Avem încredere în dumneavostră! Rambursarea la timp a creditului va permite să vă furnizăm pe viitor oferte mult mai bune.
De ce Sebo.md
-
Cum se diferențiază Sebo.md de concurenți?
Cum se diferențiază Sebo.md de concurenți?
Ne bucurăm că ai întrebat!
Sebo.md oferă cele mai bune rate de pe piața de credite pe termen scurt și lung.
Adițional, Sebo.md vă permite să primiți banii în numerar, transfer bancar sau la ÎS ,,Poșta Moldovei” – fără așteptări. Este atât de ușor!
Nu solicităm nici o dovadă de venit, giranți sau garanții suplimentare. Efectuați aplicarea și vă vom furniza un răspuns imediat.
Încercați serviciile Sebo.md și bucurați-vă de un parteneriat de lungă durată. Nu uitați să le spuneți și prietenilor Dvs. despre noi!
Doriți să aflați mai multe – echipa de suport Sebo.md este la dispoziția Dvs.
Cererea de credit
-
Cum aplic?
Noi suntem acolo unde sunteți și dumneavostră. Puteți aplica ușor pentru un credit online pe pagina noastră www.sebo.md, puteți apela la numărul nostru de telefon +(373 22) 896 897, sau vizitați unul din sucursalele noastre.
Găsiți cea mai apropiată sucursală de dumneavoastră aici.
-
De ce sumă pot beneficia?
Sebo.md iți oferă :
Credit pe termen scurt – suma maximă oferită este de 2300 lei pe termen de 7 zile .
Linie de credit – suma maximă oferită este de 90 000 lei pe termen de 24 luni.
Sebo Plus - suma maximă oferită este de 120 000 lei pe termen de 36 luni .
-
Care este beneficiul creditului pe termen lung?
Alegeți creditul pe termen lung pentru a efectua cu ușurință rambursarea creditului cu rate lunare mici. Creditul pe termen lung vă va permite să planificați cheltuielile dumneavoastră bazându-vă pe bugetul dumneavoastră lunar.
-
Pot primi un credit prin transfer bancar?
Aceasta este o întrebare bună.
Politica noastră cere ca fiecare client nou inițial să viziteze unul dintre sucursalele noastre pentru a semna un acord de linie de credit personal, și pentru a primi banii.
Pentru credite repetate veți putea alege metoda convenabilă pentru a primi banii, în numerar sau prin transfer bancar. Prin urmare, după ce accesați primul credit, veți putea lucra cu noi online. Nu va mai trebui să vizitați filialele noastre.
-
Cât de repede pot obține creditul meu?
Suntem foarte rapizi! După cererea de credit, noi vă vom furniza un răspuns cât mai curând posibil. Veți fi capabili să primiți banii de îndată ce veți vizita unul din sucursalele noastre!
Pentru credite repetate, puteți alege opțiunea de a vă transfera banii în contul Dvs bancar. Ne vom asigura că banii vor ajunge rapid.
-
Pot aplica pentru un credit în timpul week-end-ului?
Sigur – suntem mereu gata de a vă deservi. Noi lucrăm deasemenea Sâmbăta și Duminica de la 08:00 la 19:00.
Aplicați în orice zi a week-end-ului și primiți creditul în aceeași zi. Dacă veți completa cererea de credit seara – vom putea furniza răspunsul pentru Dvs. la prima oră matinală. Puteți conta pe asta!
-
Am deja un credit la Sebo.md, pot solicita altul?
În cazul în care aveți o Linie de Credit activă și nu a-ți beneficiat de toată limita aprobată, puteți solicita un credit adițional.
-
Ce trebuie să fac după pre-aprobarea cererii de credit?
Felicitări ! Trebuie doar să facem o revizuire finală și veți fi gata să beneficiați de credit.
După ce ați fost pre-aprobați pe website-ul Sebo.md, toți clienții noi trebuie să viziteze una dintre sucursalele noastre sau sa se apropie la ÎS ,, Poșta Moldovei” pentru revizuirea finală și pentru a primi banii în numerar. Dacă sunteți client repetat puteți beneficia de eliberarea împrumutului și prin transfer bancar sau la oficiile ÎS ,, Poșta Moldovei”.
Nu uitați să luați cu Dvs. buletinul de identitate și telefonul mobil.
-
De ce cererea mea a fost respinsă?
Ne pare rău dar sunt cazuri când cererea de credite este respinsă din cauza istoriei de credit negative sau alte criterii. Avem dreptul de a nu dezvălui motivele respingerii.
Puteți aplica suplimentar pentru credit după 30 de zile, iar noi sperăm că vom fi în măsură să vă oferim un credit.
În cazul în care considerți că a existat o neînțelegere în legătură cu respingerea creditului – rugăm să ne înștiințați, și noi vom efectua o revizuire adițională.
Cât costă?
-
Care este costul unui credit?
Produs
Dobînda
anuală
Comision de administrare a creditului (din suma creditului)
Comision de Gestiune la Prelungire , din rata lunară (opțional)
Penalitate de întîrziere
Credit pe termen scurt
0%
0%
Format din 50% dobînda anuală și comision de administrare 0,04% calculat la zi de la suma beneficiata ( dar nu mai mult de 5,4% din suma creditului prelungit ).
Maxim 0,04% pe zi din suma neachitată(*nu se aplică concomitent cu comision de administrare de 0,04%)
Linie de credit
50%
0,04% pe zi din valoarea totală liniei de credit
Nu este aplicabil
Nu este aplicabil
Sebo Plus
50%
0,04% pe zi din suma creditului eliberat
Nu este aplicabil
Nu este aplicabil
Rambursări și extinderi
-
Cum rambursez creditul la Sebo.md?
Avem încredere în dumneavoastră și sperăm că veți rambursa creditul la timp. Cu cât e mai bun comportamentul dumneavoastră de plată, cu atât mai bune oferte vom fi în măsură să vă furnizăm pe viitor.
Rambursarea creditului este ușoară:
- Efectuați plata la oricare dintre sucursalele noastre în numerar. Găsiți cea mai apropiată sucursală aici.
- Efectuați plata prin transfer bancar
- Efectuați plata la terminale
- Efectuați plata la ÎS ,, Poșta Moldovei”
- Duceți-vă la cea mai apropiată bancă și efectuați plata
Vă rugăm să includeți numărul contractului de credit sau codul Dvs personal la detaliile de rambursare a creditului, astfel încât să ne fie mai ușor să procesăm corect plata dumneavoastră.
Aici sunt detaliile de plată:
- Destinatar: O.C.N.Sebo Credit SRL
- Banca: BC ”Moldindconbank” SA
- IBAN: MD10ML000000022513093025
- Codul băncii: MOLDMD2X309
Rețineți – suntem aici pentru a vă ajuta. În cazul problemelor cu rambursarea creditului la timp, vă rugăm să ne înștiințați și vom găsi cea mai bună soluție pentru dumneavoastră.
-
Ce se întâmplă dacă nu plătesc creditul meu la timp?
Dacă aveți vreo problemă cu rambursarea creditului vă rugăm să ne informați imediat și vom căuta cea mai bună soluție pentru Dvs.
Întodeauna există o soluție – avem nevoie doar de cooperarea dumneavoastră. Dacă nu veți coopera, cu părere de rău, va trebui să continuăm cu următoarele acțiuni legale, inclusiv procedura de judecată.
-
Cum pot să cunosc suma pe care trebuie să o plătesc?
Suma de rambursare este indicată în contractul dvs.
Puteți găsi aceste detalii, de asemenea pe contul dvs. de client de pe website sau puteți contacta suportul clienți și vă vom oferi detalii.
-
Voi avea un beneficiu suplimentar dacă plătesc înainte de data scadentă?
Da - apreciem rambursările de credit în timp util și în viitor vom fi în măsură să furnizăm termeni și condiții chiar mai bune de credit pentru Dvs.
Cont și date client
-
Cum procedez dacă în datele mele personale au parvenit modificări?
Vă rugăm să ne contactați în caz de orice schimbări în informațiile Dvs de contact, pentru că este foarte important să vă găsim. Puteți să ne expediați de asemenea informații prin e-mail [email protected] sau să ne sunați la +(373 22) 896 897
-
Nu mă pot conecta la profilul meu
Nu vă faceți griji! Dacă ați uitat parola Dvs, puteți în orice moment să vă recuperați parola contului prin e-mail-ul sau telefonul Dvs.