Orele de deservire a clienților sunt:
Luni - Vineri: 09:00 - 18:00 (chat online); Luni - Duminică 09:00 - 19:00 (apel telefonic);
ro
ro
ru
Suport clienți
Orele de deservire a clienților sunt: Luni - Vineri: 09:00 - 18:00 (chat online); Luni - Duminică 09:00 - 19:00 (apel telefonic);

Programul de conformitate

Ne pasă de integritate, conformitate și etică și credem că o parte a construirii unei culturi a încrederii este să învățăm să vorbim atunci când ceva nu este în regulă, astfel încât să putem aborda problema.

FaceUp este sisatemul nostru de avertizare la nivelul întregului grup, în care angajații noștri și părțile interesate externe pot raporta în mod sigur și confidențial abaterile suspectate.
FaceUp

este conceput, stabilit și operat într-o manieră care asigură integralitatea, integritatea și confidențialitatea informațiilor și împiedică accesul la acestea de către persoane neautorizate.

Când să raportați o abatere prin FaceUp

Vă încurajăm să raportați orice abatere legată de cel puțin un motiv indicat mai jos:

  • potențiale încălcări ale legilor sau reglementărilor;
  • acte penale (de exemplu, furt, corupție, mită, abuz de piață, spălare de bani și finanțarea terorismului și a proliferării);
  • cadouri sau plăți necuvenite către clienți sau alte părți terțe, inclusiv furnizori;
  • comportament anticoncurențial sau alt comportament necinstit sau lipsit de etică;
  • fraudă, neglijență, neplată, abuz de încredere sau încălcare a datoriei;
  • deturnarea de fonduri, manipularea situațiilor financiare;
  • conflicte de interese;
  • comportament sau practici de afaceri care pot cauza prejudicii consumatorilor;
  • comportament necorespunzător în materie fiscală;
  • divulgarea neautorizată, utilizarea informațiilor privilegiate sau altă utilizare abuzivă a informațiilor confidențiale.

 

Nu trebuie să aveți toate detaliile sau să fiți sigur că ceva nu este în regulă pentru a ridica o problemă de integritate. Puteți avea încredere că vă vom trata rapoartele în mod serios, echitabil și prompt și că vom lua măsuri dacă trebuie remediat ceva. Dacă alegeți, raportul poate fi complet anonim.

Vă rugăm să rețineți că FaceUp nu trebuie utilizat pentru raportarea reclamațiilor clienților. Vă rugăm să utilizați contactele Serviciului Clienți pentru a raporta astfel de preocupări.

Anonimitate și anti-răzbunare

OCN SEBO CREDIT SRL nu tolerează discriminarea sau represaliile împotriva persoanelor care, cu bună-credință, fac un raport sau participă la o investigație. Prin urmare, folosim canale de raportare eficiente, confidențiale și sigure și ne asigurăm că avertizorii sunt protejați eficient împotriva represaliilor. Dacă credeți că ați fost răzbunat pentru raportarea sau participarea la o investigație, ar trebui să ne informați imediat prin FaceUp. Toate aceste rapoarte vor fi investigate în mod confidențial.

Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați Procedura privind raportarea și examinarea dezvăluirilor privind încălcări ale legii și a conduitelor inacceptabile în cadrul OCN SEBO CREDIT SRL.